poniedziałek, 13 czerwca 2022

Haft komunijny

  Zgodnie z zapowiedzią z wcześniejszego posta, wrzucam to, co ostatnio udało mi się wyszyć. Tym razem jest to pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - obrazek z wzorem w postaci kielicha z hostią. Wybór wzoru zaskoczył mnie samą, bo to zupełnie nie był mój typ. Początkowo wybrałam haft z dziewczynką (pierwszy z wzorów z poprzedniego posta: 👉link), który już zresztą zaczęłam wyszywać. Potem okazało się, że rozmiar kanwy, której użyłam zupełnie nie sprawdza się w przypadku tego typu schematów (za mała ilość oczek - tu by przydałaby się raczej kanwa o gęstości 16 ct lub wyższej). No i jak to zwykle bywa, w ostatniej chwili zdecydowałam, że trzeba jednak wybrać inny wzór. Padło na poniższy schemat. Koniec końców, w mojej ocenie całość wygląda przyzwoicie 😊



Jeszcze rzut oka na haft przed wyprasowaniem i oprawą.

No i oczywiście zbliżenie na szczegóły ;)

I mamy efekt końcowy 👇👇👇

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów