niedziela, 14 września 2014

Filcowe etui na telefon

        Powiadają, że końcówka lata to doskonały czas na zmiany. Przyszedł więc i czas na wymianę mojego ukochanego, choć mocno już wysłużonego, telefonu. Z wielkim żalem rozstałam się ze starą komórką i zaopatrzyłam się w zielony smartfon. Ten zieloniutki telefon miał jednak pewną wadę - nie pasował do żadnego etui, które posiadałam. Z pomocą przyszedł, jak zwykle w takich sytuacjach, wujek allegro, jednakże na dostawę zamówionego towaru trzeba było trochę poczekać. To oczywiście nie mogło stanowić problemu dla tak kreatywnej osoby, jak ja ;), dlatego też nie czekając ani chwili dłużej, sama zabrałam się za uszycie ubranka dla mojego nowego telefonu.

       Efektem mojej pracy jest etui z sowią aplikacją. 
Niestety, trochę poniosła mnie fantazja i zamiast stylowego pokrowca powstała kolorowa saszetka, bardziej odpowiednia dla małej dziewczynki. 
   Z drugiej jednak strony takie etui z powodzeniem można potraktować jako zabawny, kolorowy akcent, który łatwo odszukać w czeluściach damskiej torebki.



Do uszycia etui użyłam kolorowego filcu, 
który złożyłam podwójnie,
 żeby pokrowiec był wystarczająco sztywny.


Boki zszyłam kolorową muliną. 
Na koniec wycięłam elementy sowy, 
które zostały podklejone i przyszyte grubymi nićmi.


W taki oto łatwy i przyjemny sposób powstało 
moje nowe etui na telefon!

2 komentarze :

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów