niedziela, 30 listopada 2014

Szydełkowy anioł

      Okres świątecznych przygotowań w pełni. Atmosfera zbliżających się świąt powoli zaczyna być odczuwalna także i u mnie, co widać zwłaszcza po kolekcji szydełkowych aniołków, która wzbogaciła się właśnie o nowego członka. Dziś powstał bowiem kolejny szydełkowy anioł. Ma on około 30 centymetrów wysokości i doskonale nadaje się do powieszenia w oknie. 
       Poniżej zamieszczam efekty mojej pracy i schemat aniołka - dla tych, którzy chcieliby stworzyć własną wersję szydełkowej ozdoby :)




3 komentarze :

  1. Prześliczny jest ten aniołek :-) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny aniołeczek. Ale ja bym chciała umieć szydełkować. Podziwiam Twoje zdolności. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, choć jeśli chodzi o szydełkowanie, to jestem dopiero na początku drogi ;). Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów