czwartek, 16 lutego 2023

Odświeżamy blog - wybieramy nowe logo

Zdałam sobie właśnie sprawę z faktu, że blog Handmade by Daga w tym roku będzie obchodził swoje dziesięciolecie! Choć trudno w to uwierzyć, blog funkcjonuje już całą dekadę. Wprawdzie z regularnością blogowania bywało u mnie różnie - trafiały się takie miesiące, że nachodziła mnie wena twórcza i posty zamieszczane były przynajmniej raz w tygodniu, zdarzały się też takie, kiedy przez długi okres pobrzmiewała cisza w eterze, jednak w ostatecznym rozrachunku pozostawiłam sobie to miejsce, żebym miała gdzie skatalogować swoje prace.
Mimo tych upadków (czasem też i wzlotów 😊) blog istnieje i zdarza mi się czasem coś tu zamieścić. Jednak z uwagi na, bądź co bądź długą, historię tego miejsca i oprawę graficzną, którą wymyśliłam sobie lata temu, nadszedł czas na małe zmiany i odświeżenie wizerunku. Zmiany postanowiłam zacząć od nowego logo, które będzie znakiem rozpoznawczym blogowego rękodzieła.

Długo zastanawiałam się, jak miałoby wyglądać to nowe logo - czy postawić na prostotę, czy też pójść w stronę bardziej rozbudowanej grafiki. Rozterki dotyczyły także koloru motywu - nie miałam pojęcia, czy postawić na logo monochromatyczne, czy też zastosować jakiś akcent kolorystyczny. 
Muszę przyznać, że nadal targają mną rozterki (tak tak - bywam niezdecydowana), dlatego postanowiłam wrzucić wybrane przeze mnie projekty z nadzieją, że ktoś podpowie mi, który z nich jest najlepszy 😊
Spośród całej masy pomysłów, które miałam w głowie, wybrałam następujące:


Logo 1👇

Logo 2👇

Logo 3👇
Logo 4👇
Logo 5👇
Logo 6👇
Logo 7👇

Piszcie proszę w komentarzach, które logo jest najciekawsze 😊


8 komentarzy :

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów