piątek, 5 maja 2023

Wiosenne smakołyki

Majówka, majóweczka... Pierwsze dni maja mamy wprawdzie już za sobą, ale nie zmienia to faktu, że majówkowy nastrój trwa w najlepsze. Za oknem się zieleni, kwiatowe pąki już całkiem śmiało akcentują swoją obecność, a tu i ówdzie widać wiosenne tulipany 🌷

Kolorowe tulipany, pastelowe róże, barwne goździki... Tak jakoś się złożyło, że za sprawą weekendowych gości i sprezentowanych przez nich bukietów, i u mnie w domu zrobiło się jakoś tak bardziej wiosennie. I choć rzecz jasna każdy z tych kwiatów cieszy,  to najbardziej wyjątkowe (i praktyczne 😉) okazały się te, przygotowane przez Marzenkę (słodkie okazy cieszą najbardziej). Muffinkowe szaleństwo jak zwykle mnie zaskoczyło - dostałam cały karton smakowitych babeczek. Muffinki są tak piękne, że oczywiście żal mi było je tak po prostu zjeść. Zanim w ogóle zdecydowałam się wbić w babkę swoje zębiska, musiałam zrobić wypiekom sesję zdjęciową, dzięki czemu jeszcze przez jakiś czas będę mogła się rozpływać nad bezapelacyjnym talentem plastycznym Marzeny.  
Z uwagi na fakt, że została mi do spałaszowania jeszcze jedna babka, zostawiam Was ze zdjęciami muffinek - ja tymczasem zaparzę herbatę i wchłonę ostatnie ciastko (będzie to muffinka w kształcie róży - ją zostawiłam sobie na koniec  😉).









6 komentarzy :

  1. Cała przyjemność po mojej stronie 😗

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i apetyczne muffiny, które pewnie tak samo dobrze smakują jak wyglądają :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że smakują równie dobrze ☺ Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. To jest za ładne aby to zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam chwile zawahania przed zjedzeniem tych piękności 😋

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów