sobota, 9 grudnia 2023

Sieciówkowy unboxing

Rękodzieło, jak każde inne hobby, potrafi zawrócić w głowie. Prawdziwy miłośnik robótek ręcznych niemal wszędzie dostrzega możliwości tworzenia nowych rzeczy 😏 Tak też było podczas ostatnich, przedświątecznych zakupów, na które wybrałam się w poszukiwaniu prezentów. Koniec końców, prezentów nadal nie mam, ale mam za to coś dużo fajniejszego. Okazało się bowiem, że w Sinsay'u można znaleźć całkiem ciekawe pakiety do rękodzieła. Były tam zestawy do makramy, haftu i sporo innych tego typu ciekawostek. Choć nie jestem fanką gotowych rozwiązań w postaci setów robótkowych, to jednak z ciekawości postanowiłam sięgnąć po te oto ciekawostki. 
Kupiłam więc: zestaw do makramy, zestaw do haftu krzyżykowego i zestaw do punch needle. Ten ostatni rodzaj haftu jest dla mnie całkowitą nowością. Nigdy nie miałam styczności z tą techniką. Makramy wprawdzie też nie wyplatałam, ale przynajmniej wiem, na czym polega cała koncepcja. Tak czy inaczej, planów na rękodzielnicze, zimowe wieczory mam całkiem sporo. Jak to zwykle bywa - gorzej będzie z ich realizacją. Dodatkowo jestem w trakcie szydełkowania dużego okrągłego obrusu, który wyjątkowo mnie pochłonął. Niebawem pokażę Wam, co z tego dziergania wyszło 😃.

4 komentarze :

  1. Czekamy na efekty końcowe! Może też spróbuję 🤭

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie wiedziała co z takim czymś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że ja też nie wiem 🤭 ten zestaw do makramy zawiera instrukcję dotyczącą rodzajów węzłów - nie jest to natomiast informacja, ja wykonać makramę. Szczerze mówiąc póki co nie mam pomysłu, jak to ugryźć 🤔

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów