sobota, 6 grudnia 2014

Poduszki z reniferami

   Motyw renifera to wszechobecny element świątecznych dekoracji. Renifery są wszędzie - poczynając od ozdób świątecznych, na przeróżnych częściach garderoby skończywszy. Te wdzięczne zwierzątka to także mój ulubiony zimowy wzór. Poza moją szafą, gdzie można znaleźć sweter z reniferami i reniferowe skarpetki, wzór rogatych czworonogów pojawia się także w wystroju mieszkania. Jako że wzór renifera nie jest specjalnie trudny do odtworzenia, część elementów dekoracyjnych zrobiłam sama. 
     Dziś do zimowych ozdób dołączyły własnoręcznie robione dekoracyjne jaśki z motywem renifera. Wykonanie takich poszewek jest dziecinnie proste - wystarczy wyciąć wzór renifera z arkusza filcu, przykleić go do poszewki za pomocą kleju do tkanin i gotowe! :)

      Poniżej zamieszczam moje nowe poduszki i wzór, który posłużył mi do wycięcia renifera.




Szablon do wycięcia wzoru renifera
(wzór znaleziony w sieci)


Dla tych, którzy chcieliby skorzystać z gotowych ozdób z motywem renifera, proponuję filcowe zawieszki, które świetnie prezentują się na gałązkach i ozdobne poszewki - wszystko to nabyłam w ostatnich dniach w Biedronce ;)



Pozdrawiam :)

2 komentarze :

  1. Twoje reniferowe poduszki wyszły świetnie :) Są piękne i bardzo świąteczne. Mam takie same filcowe renifery zawieszki :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to wpaść na pomysł jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów