niedziela, 9 października 2016

Jesienne ozdoby z kasztanów i żołędzi


     Jesień, jesień, złota jesień! Jak wiecie, uwielbiam jesień. Zawsze wydawała mi się taka nastrojowa, wręcz magicznie nostalgiczna. Poza wrażeniami natury duchowej, ta pora roku niezwykle fascynuje kolorami. 
   Muszę jednak zgodzić się co do tego, że tegoroczna jesień przypomina bardziej porę deszczową. Jest brzydko, szaro i mokro. Nie ma więc mowy o rowerowej przejażdżce przez stertę liści. (Widziałam kiedyś taki oto romantyczny obrazek na jednej widokówce. Tak mi się spodobał, że zapragnęłam go odtworzyć. Był plan, by uwiecznić to na zdjęciach. Niestety, znowu nie wyszło.)
    Mimo wszystko, jesienne ozdoby nadal mnie zachwycają. W sieci znalazłam mnóstwo inspiracji. Oto i one.

Źródło: www.ofdesign.net

Źródło: www.pinterest.com

Źródło: www.ofdesign.net

Źródło: www.ofdesign.net

Źródło: www.pinterest.com
Źródło: www.pinterest.com
Źródło: www.ofdesign.net

Źródło: www.ofdesign.net
Źródło: www.pinterest.com
Źródło: www.londonperfect.com

Źródło: www.ofdesign.net

Źródło: www.ofdesign.net
Źródło: aranzujemy.pl

12 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie również zachwyciły. Jednak internet to skarbnica pomysłów ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pomysłów jest wiele, tylko je realizować - jesień ma swoje uroki, a z deszczem nic nie da się zrobić, dla przyrody jest potrzebny. Pozostaje ubrać kalosze, parasol w rękę i na spacer w deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, od których zacząć. A co do pogody, to powoli się godzę z deszczem - kupiłam nawet takie śmieszne kalosze ze wzorem. W sumie wyglądają całkiem stylowo ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Wspaniałe inspiracje. Szczególnie te wianki szalenie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje. Szczególnie te wianki szalenie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspirację nam pokazałaś :) Lubię jesienne dekoracje zwłaszcza z kasztanów i taki wieniec bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieniec rządzi! W ogóle lubię jesienne dekoracje. Są jakieś takie klimatyczne.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jak widzę co można zrobić z kasztanów, to jeszcze bardziej kocham jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja :) Też lubię jesień.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Super dekoracja👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów