wtorek, 24 maja 2022

I Komunia Święta - wzory haftu krzyżykowego

Sezon komunijny w zasadzie dobiega końca, jednak zdarzają się przypadki, gdy uroczystość ta przypada na koniec maja bądź początek czerwca. W związku z tym faktem, postanowiłam wrzucić kilka pomysłów na haft krzyżykowy, który może stanowić świetną pamiątkę z tej okazji. Ja wybrałam już jeden z poniższych wzorów i zaczynam prace hafciarskie. Niebawem wrzucę gotowy haft. Póki co, zamieszczam kilka wzorów, które brałam pod uwagę przy tworzeniu obrazka 😊







2 komentarze :

  1. Dziewczynka z gołąbkiem i ostatni są moimi faworytami:) Ciekawa jestem Twojego wyboru. Czekam na haft i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka z gołąbkiem mnie także przypadła do gustu :) Tak czy inaczej, już wybrałam wzór. Jeszcze nie zdradzę, który ;). Lada dzień wrzucę gotowy haft. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów