poniedziałek, 4 października 2021

Haft krzyżykowy z cyklu "ślubne tematy"

     Jesień rozpoczynam od mojego ulubionego tematu haftów - motywu ślubnego. Tym razem postawiłam na minimalizm - zarówno w doborze kolorów, jak i w odniesieniu do samego wzoru. 

Moja pierwotna wizja schematu była nieco inna - planowałam wykorzystać motyw pary, pozującej na tle wieży Eiffla (zamierzałam skorzystać ze wzoru, którego użyłam przy moich wcześniejszych pracach: inspiracja 1 inspiracja 2), jednak finalnie postawiłam na znaleziony w Internecie prosty, nieco zabawny schemat. Zrezygnowałam też z pomysłu wyhaftowania całych imion Młodych oraz daty ślubu - zastąpiłam to samymi inicjałami. 
     Poniżej to, co wyszło z tej burzy mózgów, a niebawem wrzucę haft, który zrobiłam ostatnio przy zupełnie innej okazji☺.


Do haftu użyłam kanwy o najpopularniejszej chyba gęstości splotu - 
14ct [1 cal (2,54 cm) = 14 (oczek) krzyżyków czyli 5,4 oczka (krzyżyka) na 1 cm

Tak to wygląda na zbliżeniu. 
👇👇👇

I jeszcze schemat, z którego korzystałam. 

2 komentarze :

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów