niedziela, 30 sierpnia 2015

KONKURS!

    Stało się! Wreszcie udało mi się skończyć pracę, która miała być nagrodą w dawno zapowiadanym konkursie. Cóż to takiego? Otóż nowego domu szuka wczoraj ukończona haftowana sówka. Sowa oprawiona jest w czarną ramkę i można ją postawić na półce, czy też powiesić na ścianie. Do leśnych klimatów dorzucam komplet zapachowy, który wprowadzi do mieszkania powiew świeżych liści.

   Zasady konkursu nie różnią się od tych, które znacie z innych tego typu zabaw.
 Aby wygrać, należy jedynie:

1. Polubić blog/fanpejdż.
2. Udostęnić podlinkowany baner konkursowy.
3. W komentarzu na blogu (lub, w przypadku braku konta na Blogerze, na fanpejdżu FB) zgłosić chęć udziału w konkursie.

I to wszystko!
Losowanie 20 września 2015 r. 

Powodzenia! 





18 komentarzy :

  1. Z miłą chęcią wezmę udział, blog obserwuję od niedawna a fb nie posiadam więc nie mam jak udostępnić konkursu :) Baner wkleję na blogu i udostępnię na + google.
    Urzekła mnie ta sowa więc miło jakby się pojawiła na mojej ścianie w domku :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z uśmiechem na buzi biorę udział i mocno zaciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Pozostaje tylko czekać na wynik konkursu :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :-) Dopisałam Panią do listy uczestników zabawy. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Z przyjemnością biorę udział :)
    Blog obserwuję i lubię profil na fb.
    Sówka jest bardzo ładna.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie! Dopisuję do listy kolejną uczestniczkę zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Z przyjemnością biorę udział w Candy :) Moja Droga wykonałaś piękną sówkę.
    Wszystkie Twoje hafty są piękne, a ja jestem ich fanką :)
    Wstawiam banerek u siebie.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło! :-) Dziękuję za miłe słowa i dopisuję Cię do listy uczestników zabawy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Miło mi poznać nowe miejsce i miło mi będzie wziąć udział w zabawie. Sówka wygląda sympatycznie i mogłaby zdobić pokoik mojej Jagódki:)
    Banerek u mnie na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam w zamian do mojego Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę z odwiedzin u mnie. Dopisuję więc do listy nowego uczestnika :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Szybko się zapisuje do zabawy :)

    obserwuje jako Kamira i lubię na facebooku jako Kamila Ł. ;)

    Baner wisi juz na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Mamy więc kolejną uczestniczkę :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów