niedziela, 17 września 2017

Misiowa czapeczka w odcieniach szarości

       Tak jak obiecałam, powróciłam na bloga z nową czapeczką. Poza zmianą koloru, misiowa czapa w zasadzie nie różni się od tej, którą prezentowałam ostatnio. Jest może nieco większa, ale to zapewne kwestia użycia innego szydełka i nieco grubszej włóczki. 
      Poza zdjęciami obiecałam także instrukcję wykonania. Takowa miała powstać. Serio, miałam najszczersze chęci. I jak to zwykle u mnie bywa, na zamiarach się skończyło. Stwierdziłam bowiem, że skoro podobna instrukcja w sieci już istnieje, to tutorial w moim wykonaniu nie jest światu do niczego potrzebny 😃
Poniżej podaję link do filmiku, który był pomocny w tworzeniu czapeczek. 

👇👇👇



7 komentarzy :

  1. O popiel mój ulubiony kolor na jesień :) Cudne dzieło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor. W zasadzie wszystkie jego odcienie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Śliczna i ma piękny, uniwersalny kolorek :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także przypadł do gustu ten kolor włóczki.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Podoba mi się bardzo kolorystyka. Szarości pasują zarówno dla chłopców, jak i dla dziewczynek. Te uszka są bardzo urocze. Ja mam swój butik z ubrankami dla dzieci i myślę nad wprowadzeniem czapek z daszkiem dla dzieci na wiosnę. Na https://versoli.pl/pl/39-czapki-dzieciece znalazłam ofertę jednej z hurtowni i chyba się skuszę. Sama mam małą córkę i chętnie ubrałabym ją w taką czapeczkę.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów