poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zakochany Paryż

 Dzień dobry! Bonjur! Buenos dias! ;-) 

      Witam w ten piękny dzień, gdy wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że niechybnie zbliża się długi weekend. Już za kilka dni spakuję swoje manatki i wyruszę w drogę. Zanim jednak rozpocznę pakowanie, pokażę Wam mój, dopiero co ukończony, hafcik.
       Haft doskonale wpisuje się w romantyczny, wiosenny nastrój. Ponadto, zupełnie niespodziewanie stał się zwiastunem zmian w moim żuciu. Otóż w trakcie jego tworzenia, wybrałam się w podróż-niespodziankę, która, jak się później okazało, była podróżą zaręczynową :)
Miejscem zaręczyn była wprawdzie Barcelona, a nie Paryż, jednakże ten obrazek ma tak jednoznacznie romantyczny wydźwięk, że będzie mi się kojarzył właśnie z tym dniem.

Poniżej zamieszczam efekty mojej pracy i wzór haftu 




I jeszcze mała foteczka zrobiona dla upamiętnienia tej chwili
(w tle Pałac Narodowy w Barcelonie)


A Wy, jakie macie plany na majówkę?

14 komentarzy :

  1. Świetnie wyszedł Ci ten haft. Fajnie to wygląda po oprawieniu. Gratuluję zaręczyn. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft:) Ja nie próbowałam w tym swoich sił.
    A plany na weekend to leniwy weekend, w domu z herbatą i książką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie leniwe weekendy. Raz na jakiś czas warto zafundować sobie całkowity reset :) A co do haftu krzyżykowego, to polecam spróbować swoich sił - to niezwykle odstresowująca dłubanina. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratulacje! Haft bardzo fajny, a o Paryżu marzę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Paryż jest także na mojej liście miejsc, które trzeba odwiedzić w najbliższym czasie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Trafiłam tu przez przypadek i bardzo podobają mi się Twoje prace :-). Jeśli chodzi o weekend majowy, to spędziłam go na łonie natury, gdzie udało nam się wybrać wraz z mężem. Gratuluję zaręczyn i pozdrawiam. Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful little needle work! Love the image!!!
    Happy days
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  6. Daga, thank you so much for your lovely visit and your charming words. So happy to have you around!!!
    Happy time and all my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Elisabeth, it's good to see you on my blog again :) Thank you very much for your kind words. Greetings and all the best

      Usuń
  7. Moja Droga Gratuluję :) Piękne i romantyczne zaręczyny. A Twój haft idealnie wpasował się w tak ważną i piękną okoliczność. Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów