czwartek, 11 czerwca 2015

100 Fanów na FB. Świętujemy!

      Mamy to! Mój fanpejdź na FB ma już 100 polubień! Wprawdzie bloga prowadzę nie dla lajków, a dla własnej satysfakcji i po to, by być bliżej ludzi, którzy kochają wszelkiego rodzaju robótki, wyklejanki i dziergadła, niemniej jednak fakt, że ktoś tu czasem zagląda, bardzo mnie cieszy. 

   Skoro więc już mamy taką pełną, tłuściutką seteczkę, wypadałoby jakoś to uczcić. Obserwuję inne blogi i widzę, że dużo się tam dzieje - są konkursy, konkursiki i przeróżne inne rozdawajki. Czas więc i na mnie! 
Niebawem ogłoszę jakiś mały konkursik.


 Macie jakieś pomysły na nagrodę? 

Czekam na Wasze propozycje.

6 komentarzy :

  1. Congratulations!!!!
    Feel happy for you!
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym konkursem. Nagrodami mogłoby być coś z rękodzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również uważam, że rękodzieło może być ciekawym pomysłem na nagrodę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Moje gratulacje ! Z przyjemnością wezmę udział w Twoim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mam już pierwszego uczestnika konkursu :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów