niedziela, 10 grudnia 2017

Bombka z szydełkowym motywem

    W moim ostatnim poście obiecalam, że zabiorę się za przygotowywanie ozdóświątecznych. Zatem pora na pierwszą w tym roku, ręcznie wykonaną bombkę.
     Bombka sama w sobie nie jest niczym szczególnym - ot zwykła plastikowa kula, którą można kupić niemal w każdym sklepie. Żeby choć trochę różniła się od innych, nakleiłam na nią zrobione na szydełku śnieżynki. Wzóśnieżynek odkopałam w czeluściach internetu. Gotowe płatki śniegu przytwierdziłam klejem na gorąco. 
Poniżej efekty mojej pracy. 



4 komentarze :

  1. więcej świąt, więcej świąt! Czekam na kolejne posty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę lada moment. Nowe bombki, śnieżynki, stroiki czekają na sfotografowanie :0
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na unikatową dekorację :) Dużą popularnością obecnie cieszą się szydełkowe śnieżynki, a można to fajnie połączyć z bombkami, super :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tych śnieżynek zrobiłam w tym roku. Nawet nie miałam pomysłu gdzie je można umieścić, stąd pomysł na bombkę.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów