wtorek, 19 grudnia 2017

Gwiazda z papieru

  Święta za pasem. Pora wiec ubierać choinkę. A jak choinka, to najlepiej, żeby była przybrana ręcznie wykonanymi dekoracjami.      
  Tym razem proponuję gwiazdę z papieru. Jeśli użyjecie małego formatu kartki, wyjdzie śliczna, mała gwiazdka, którą z powodzeniem można zawiesić na choince. Ja zrobiłam większą wersję ozdoby i wybrałam papier w formacie A4, z którego wycinałam poszczególne ramiona gwiazdy. 
Poniżej mały instruktaż.



źródło: https://www.facebook.com/kobieceinspiracjepl/videos/1702839983081496/


I jeszcze gwiazda w moim wykonaniu



2 komentarze :

  1. Super, bardzo mi się podobają takie gwiazdy :) Wczoraj widziałam takie w oknie cukierni u siebie w mieście :))
    Twoja wyszła pięknie !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gwiazdy bardzo fajnie wyglądają w witrynach sklepów. Sporo podobnych widziałam także w oknach szkół, domów kultury itp. Szybko można takie gwiazdy wykonać, a do ich zrobienia wystarczy klej i kilka arkuszy papieru.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów