środa, 10 stycznia 2018

Poświąteczne przemyślenia

     Okres świąteczny powoli dobiega końca, pora więc na swego rodzaju podsumowanie. Przede wszystkim muszę się przyznać bez bicia, że w końcówce roku jak zwykle dopadła mnie zmora braku czasu. Niestety, pomimo szczerych chęci niewiele ozdób i świątecznych gadżetów udało mi się stworzyć. Bilans nie wygląda imponująco - jedna bombka karczochowa, szydełkowe płatki śniegu, trzy bombki z szydełkowym obszyciem i ledwie kilka ozdób z papieru. Nie wspomnę już o ręcznie wykonanych prezentach, którymi miałam obdarować bliskich.
      Są jednak wokół mnie osoby bardziej zorganizowane, którym udało się wygospodarować chwilkę i stworzyć coś ciekawego. Jak zwykle na medal spisała się Ola, która podarowała mi i mojemu narzeczonemu niebanalny prezent - ręcznie malowane kubki porcelanowe. 
     Ręcznie malowane kubki to doskonały pomysł na spersonalizowany podarek dla kogoś bliskiego. Z tego co się dowiedziałam, wykonanie ich nie jest skomplikowane - wystarczy zaopatrzyć się w marker do malowania na porcelanie. Taki marker po naniesieniu na powierzchnię porcelanową i wypaleniu przedmiotu, np. w piekarniku, daje efekt emalii. Ozdobiony pisakiem kubek bez obaw można myć w zmywarce - napisy nie blakną i nie odpadają.
    

  Na koniec wrzucam jeszcze fotkę obszytej przeze mnie bombki. Podobną wersję szydełkowej ozdoby prezentowałam już na blogu, z tą tylko różnica, że poprzednie wersje były wykonane na większych kulach i użyłam wówczas innego koloru kordonka. 



6 komentarzy :

  1. Kubki rzeczywiście są fajniutkie. Pomysł z bombką również.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj... w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ucieszył mnie ten prezent.
      Dziękuję za odwiedziny i również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  2. Dostałaś piękny prezent, takie kubeczki są najlepsze :) Bardzo efektowna bombka.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrówka i miłości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło jest dostać coś spersonalizowanego - to taki prezent zrobiony specjalnie dla mnie :)
      Dziękuję za odwiedziny i życzę pomyślności w nowym roku.

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł z kubeczkami:) Bombka-super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów