poniedziałek, 29 stycznia 2018

Niedokończony haft - rajskie drzewko

   Początek roku to dobry czas na to, by powrócić do spraw, których nie udało się dokończyć. Chociaż nie do końca wierzę w moc noworocznych postanowień, a hasła typu "nowy rok - nowa ja" są dla mnie równie egzotyczne, co aforyzmy Paulo Coelho, stwierdzam, że odrobina konsekwencji w działaniu bardzo by mi się przydała. 
  Powrót do spraw niezamkniętych rozpoczęłam od dokończenia, rozpoczętego pół roku temu, haftu z rajskim drzewkiem.


    Gotowy haft będzie się prezentował, jak na powyższym szkicu. Wymiary obrazka wyniosą około 40x40 cm, sama kanwa powinna mieć oczywiście odpowiednio większy rozmiar (np. 45x45 cm). Jeszcze nie mam pomysłu na to, co zrobię z gotową makatką - rozważam oprawienie lub użycie jako elementu ozdobnego poduszki.
    Rajskie drzewko to wariacja na temat lata. Pozostałe wersje kolorystyczne prezentują się równie ciekawie.



Jeśli przypadł Wam do gustu wzór letniego drzewka, 
poniżej zamieszczam do pobrania zeskanowany schemat haftu.

6 komentarzy :

  1. O rety wszystkie są świetne i takie cztery obrazy na ścianie a ile pracy przy tym szok. Powodzenia i czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co pracuję nad jednym wzorem. Zobaczymy, jak się temat rozwinie :)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  2. Coś pięknego i niezwykłego ! Jestem pod wielkim wrażeniem pomysłu i samego wykonania. Mam nadzieję, że w tym roku uda Ci się skończyć całość !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem się zawzięłam i wygląda na to, że doprowadzę sprawę do końca :)
      Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Co byś nie zrobiła z tym haftem czy obraz czy poduchę to i tak będzie piękną ozdobą:) wszystkie cztery wzory mi się podobają. Powodzenia w stawianiu xxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy coś fajnego z tego wyjdzie :)
      Dziękuję za odwiedziny i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów