niedziela, 25 marca 2018

Aniołek - haft krzyżykowy

  Ostatnimi czasy przeszukiwałam internet w poszukiwaniu wzoru haftu, który sprawdziłby się jako prezent dla małego dziecka. Udało mi się znaleźć sporo inspiracji. Dzięki uprzejmości Nati z cudownego bloga Poplątana, zebrałam spory materiał do pracy. 
  Jak to zwykle bywa w takich sytuacjach, najwięcej czasu zajęły mi przymiarki. Zaczynałam haft, okazywało się, że to jednak nie jest wzór, którego szukam i prace wracały do punktu wyjścia.
  W końcu znalazłam wzór aniołka, siedzącego na chmurce. Ten hafcik udało mi się doprowadzić do końca. Wprawdzie zabrakło chmurki (jakoś nie pasowała do całości), ale aniołek pozostał. 

Poniżej wrzucam gotowy hafcik i wzór, z którego korzystałam.




7 komentarzy :

  1. Przepiękny obrazek i w sam raz dla małego dzieciaczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek i piękna pamiątka dla maluszka :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Planuję wyszyć jeszcze jeden - tym razem z datą urodzenia i nieco innym motywem.
      Pozdrawiam

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów