środa, 8 marca 2023

Kwiaty w słodkim wydaniu - Międzynarodowy Dzień Kobiet 2023

Nikomu zapewne nie trzeba przypominać, że 8 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Kobiet. Z tej okazji nawet wyszukiwarka Google zmieniła swoje logo, prezentując grafikę przedstawiająca różne aspekty działalności kobiet. 


Grafika Google z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet


Abstrahując od pojawiających się czasem w przestrzeni publicznej negatywnych konotacji tego święta, uważam że to właśnie 8 marca pojawia się doskonała okazja do dzielenia się życzliwością, uśmiechem, no i oczywiście... drobnymi prezentami. (Swoją drogą jestem przekonana, że czarny PR Dnia Kobiet jest zasługą tej części mężczyzn, dla których zakup kwiatka raz w roku jest szczytem rozrzutności😉)
No ale nie o genezie Dnia Kobiet, ani też o zasadności jego świętowania miał być wpis. Chciałam Wam się bowiem pochwalić alternatywną formą kwiatów, jaką mogłam się dziś cieszyć za sprawą wypieków Marzenki z  Muffinkowe szaleństwo. Co ciekawe, te kwiatowe kompozycje nie tylko cudnie wyglądają, ale też i świetnie smakują - taką informację dostałam od obdarowanych nimi Pań. Niestety, mojej opinii na ten temat jeszcze nie poznacie - wciąż nie mogę się zdecydować, czy jestem w stanie tak po prostu zjeść te cudowności. Z konsumpcją mojej porcji poczekam więc do wieczora, kiedy już nacieszę oko wyglądem muffinek.
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami wypieków Marzenki. Wiecej zdjęć znajdziecie na fanpejdżu 👉 Muffinkowego Szaleństwa






4 komentarze :

  1. Są przepiękne! I wyglądają jak prawdziwe kwiaty ułożone na talerzu 😍🌺
    Wszystkiego co najlepsze dla wszystkich Pań czytających bloga ⚘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, są cudne i do tego wyglądają jak żywe 🌷P.s. w imieniu wszystkich Pań - dziękuję 😃🤗

      Usuń
  2. Such lovely alternative flowers to celebrate women and not only that! Such creations may come very useful in so many occasions.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely! Such beautiful cupcakes can be a perfect gift for any occasion. I am completely delighted with them 🤩

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów