艣roda, 24 stycznia 2024

Szyde艂kowa serweta "gwiazda betlejemska"

Kolejna szyde艂kowa serweta uko艅czona 馃槉 W tym miejscu musz臋 przyzna膰, 偶e efekt pracy bardzo mi艂o mnie zaskoczy艂. Zreszt膮 du偶膮 frajd臋 sprawi艂 mi ju偶 sam proces dziergania - schemat pocz膮tkowo wydawa艂 si臋 skomplikowany, jednak jak si臋 okaza艂o, opiera艂 si臋 niemal wy艂膮cznie na s艂upkach i 艂a艅cuszkach, wzbogaconych o rz膮d s艂upk贸w reliefowych.
Jedyne, co mog艂abym zmieni膰, to rozmiar serwety. M贸wi膮c szczerze, liczy艂am na to, 偶e rob贸tka wyjdzie wi臋ksza. Autorka tutorialu, z kt贸rego korzysta艂am, wykona艂a serwet臋 o szeroko艣ci oko艂o 73 cm - moja z uwagi na zastosowanie cie艅szego kordonka, jest mniejsza, jednak偶e mnie jako艣 bardziej przekonuj膮 prace stworzone z zastosowaniem cie艅szych niteczek. Tak czy inaczej, serweta na tyle mi si臋 spodoba艂a, 偶e na pewno wykorzystam wz贸r ponownie. Wykonam jeszcze bia艂膮 wersj臋 serwety, wykorzystam te偶 wz贸r do zrobienia 艂apacza sn贸w. 



No i kolejna wa偶na kwestia - serwet臋 mo偶e wykona膰 bez problemu ka偶dy, nawet pocz膮tkuj膮cy r臋kodzielnik. Poszczeg贸lne etapy powstawania serwetki szczeg贸艂owo om贸wi艂a na na swoim kanale Marzena P. Swoj膮 wersj臋 serwety robi艂am w艂a艣nie na podstawie jej filmik贸w instrukta偶owych.
Tak偶e je艣li podoba Wam si臋 prezentowany wz贸r, mo偶ecie spr贸bowa膰 swoich si艂 i korzystaj膮c z video za艂膮czonego poni偶ej, wykona膰 w艂asn膮 wersj臋 serwety. 
Powodzenia! 馃槉
Cz臋艣膰 1 馃憞

Cz臋艣膰 2 馃憞

Cz臋艣膰 3 馃憞

Cz臋艣膰 4 馃憞

6 komentarzy :

Zobacz tak偶e: 馃憞馃憞馃憞

Jesienny wieniec z li艣ci i kasztan贸w