wtorek, 23 września 2014

Szydełkowa czapeczka

    Tworzenie szydełkowych czapek to, jak się okazało, doskonałe zajęcie na letnie wieczory ;) Szydełko jeszcze nie ostygło po ostatniej czapie, a już powstało nowe, dziergane nakrycie głowy.        Tym razem padło na czapeczkę dziecięcą, którą zamierzałam wykonać już wcześniej,  ale ciągle nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru. Kiedy wzór się już znalazł, to znowu zapał gdzieś uleciał i tak jakoś nie miałam ani czasu, ani ochoty, żeby się zabrać za dzierganie. 
   Nadszedł jednak dzień, kiedy postanowiłam doprowadzić do końca wszystkie rozpoczęte robótki i to postanowienie uratowało prezentowaną czapeczkę przed spędzeniem reszty swojego żywota w szufladzie wśród innych niedokończonych szpargałów.



3 komentarze :

  1. Śliczna czapeczka. Moja pięcioletnia kuzynka ma za niedługo urodziny i zastanawiam się co dla niej zrobić czapeczkę czy buciki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że się podoba :) Odnośnie zaś do prezentu, to proponuję wykonać czapeczkę. Powyższa powstała w oparciu o instrukcję, zawartą w poniższym filmiku:
    https://www.youtube.com/watch?v=fF6aaCKXLXY
    Moja czapeczka powinna pasować na około roczne dziecko, ale sądzę, że zrobienie większej w oparciu o ten wzór, nie powinno stanowić większego problemu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna czapeczka. kwiatek ma w sobie pewien urok, a róż czapki jest świetny :). Czapki ze sklepów nie umywają się od tej ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów