wtorek, 18 listopada 2014

Przedświąteczne próby

Dziś pozwoliłam sobie na małą zapowiedź przyszłych postów. Jak już zaznaczyłam na blogu, zabrałam się za tworzenie ozdób świątecznych. Niedawno zaprezentowałam pierwsze kroki zmierzające do zgłębienia tajników powstawania włóczkowych aniołków. Tym razem przyszedł czas na szydełkowe bombki. Jako że mam niewiele wspólnego z tą materią, pierwszą bombkę zrobiłam korzystając ze starego, wyeksploatowanego do granic możliwości, schematu czapki. Wzór szachownicy pozwolił mi rozszyfrować technikę, jaką tworzone są ubranka na bombki.
Poniżej zamieszczam wynik mojej pierwszej próby stworzenia bombki szydełkowej.


I jeszcze schemat czapki, który po niewielkich modyfikacjach może posłużyć za punkt wyjściowy do obszycia bombek.


3 komentarze :

  1. Super się prezentuje :) Jestem bardzo ciekawa Twoich świątecznych ozdób. Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam Cię do mnie na świąteczny konkurs (candy).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i za zaproszenie do udziału w konkursie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów