czwartek, 21 lipca 2022

"Wspomnienia z wakacji" - haft z marynistycznym wzorem

Sezon urlopowy w pełni!🌞 Mam zatem trochę więcej czasu dla siebie. Można więc bez wyrzutów sumienia zająć się sprawami, które dają dużo frajdy, odświeżyć jakieś kompletnie odjechane, niepraktyczne hobby. W takich momentach lubię przejrzeć szuflady, odkopać pliki zapisane na komputerze miliony lat temu, powrócić do ściągniętych na smartfon inspiracji i powyciągać niedokończone hafty lub inne robótki. 
W trakcie poszukiwań znalazłam idealny na lato wzór haftu krzyżykowego. Schemat otrzymałam kiedyś ze strony Coricamo i tak sobie czekał na lepsze czasy. W zasadzie to prawie jestem przekonana co do tego, że w tej poczekalni pozostanie jeszcze bardzo długo 😆, jednak pomyślałam, że warto go wrzucić na blog (może komuś przyda się schemat).

Kompletny i szczegółowy schemat wrzucam poniżej 

👇👇👇

Wzór haftu krzyżykowego - "Wspomnienia w butelce"

Wydaje mi się, że gotowy haft świetnie będzie się prezentował oprawiony w białą ramę i z granatowym (ewentualnie jaśniejszym niebieskim) passe partout. 

W zasadzie zarówno kolorystyka, jak i sam wzór ładnie komponowałyby się z wnętrzem mojego mieszkania, ale póki co mam na tapecie inny haft, który mam zamiar dokończyć (za dużo u mnie tych niedokończonych projektów!). 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów