piątek, 1 lipca 2022

Haft krzyżykowy w innym wydaniu

Miał być post o szydełkowaniu, a wyszło jak zwykle - czyli wszystko poszło w zupełnie innym kierunku. Wrócił bowiem jak bumerang haft krzyżykowy, choć tym razem w nieco innej odsłonie. Tym razem, nieco z przypadku, naszedł mnie pomysł sięgnięcia po wzór o tematyce religijnej. Muszę przyznać, że te schematy są mi zupełnie obce (nie licząc akcentów, które wplatam w obrazki stanowiące pamiątkę I Komunii Świętej) i jakoś nigdy nie miałam w planach wyszywania tego typu obrazków. 

Jednakże ostatnio, szukając inspiracji do stworzenia pamiątki komunijnej, natknęłam się na  poniższy wzór maryjny. 👇👇👇

Nie wiem, czy to za sprawą barwy (tak, ostatnio otaczam się wszystkimi odcieniami, znienawidzonego dotychczas przeze mnie, koloru niebieskiego), czy też z uwagi na monochromatyczny charakter, ale nie mogłam sobie odmówić przyjemności stworzenia tego haftu. Mam już nawet pomysł na to, gdzie go umieszczę i w jaką ramę oprawię. Wrzucę oczywiście post z efektem pracy. Póki co podrzucam wzór - może komuś się przyda. Dla tych, którzy preferują oznaczenia symboliczne, schemat poniżej. Ja lepiej odnajduję się we wzorach jak ten u góry 👆, czyli takich z zaznaczonymi odcieniami. 



2 komentarze :

  1. Robiłam tym wzorem ,naprawdę piękna Maryjka wyszła 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Masz może fotkę haftu? Ciekawa jestem, co z tego wyjdzie... 🤔

      Usuń

Zobacz także: 👇👇👇

Jesienny wieniec z liści i kasztanów